BESTÄLLNING

 

Hur gör jag en beställning hos er?

Som återförsäljare kan du handla hos oss och vi vill att du av säkerhetsskäl och bedrägeririsk lägger din beställning via vår ÅF-webb. Du loggar in på sidan med ditt användarnamn och lösenord. 

Användarnamn är den e-postadress som du angett till oss i samband med din registrering som återförsäljare.

Om du inte kommer ihåg ditt lösenord kan du trycka på Glömt lösenord så genereras det ett nytt lösenord till din angivna e-postadress.  Det går också bra att kontakta oss så hjälper vi dig.

Hur vet jag att min order gått igenom?

Så fort du har slutfört din beställning på vår ÅF-webb så skickas en orderbekräftelse till din e-post. Har du ingen e-postadress eller inte har fått någon orderbekräftelse kan du kontakta oss så kan vi svara på om ordern har gått igenom eller inte.

Hur ändrar eller stoppar jag min redan lagda order?

Vill du stoppa en order eller göra ändringar i den behöver du kontakta oss. Gör detta så fort som möjligt eftersom vi har en snabb orderhantering. Har paketet redan börjat packas har vi ingen möjlighet att göra några ändringar eller stoppa ordern.

Vilka leveransalternativ erbjuder ni?

När vi registrerar dig som återförsäljare får du ange vilket leveransalternativ du vill att vi skickar dina beställningar med. Vi kan när som helst ändra detta leveransalternativ om du skulle önska att vi skickar med ett annat.

MyPack Collect innebär att din försändelse skickas till närmaste utlämningsställe. Du får en sms-avisering eller ett brev när försändelsen finns att hämta.

Parcel (Nordic) innebär att din försändelse skickas direkt till ditt företag. Det kräver att det finns en företagsskylt synlig som stärker att det är ett företag. Vänligen observera att PostNord inte lämnar av några försändelser vid dörren utan påskrift. Om du vill att PostNord ska kunna lämna av en försändelse utan påskrift behöver du kontakta dem för att teckna ett lossningsavtal. 

Kan jag beställa till utlandet?

I dagsläget kan vi endast leverera till återförsäljare i Sverige och Finland.

Finns det ett max eller minimum belopp man får handla för?

Nej, vi har inga max eller minimum belopp man måste handla för. Men handlar du för 2000 kr exklusive moms eller mer så bjuder vi på frakten. 

Vad ligger fraktkostnaden på?

Fraktkostnad tillkommer med 60 kr för beställningar under 2000 kr exklusive moms.

Har ni en fraktfri gräns?

Vi har en fraktfri gräns på 2000 kr exklusive moms.

Hur bevakar jag en produkt som är slut i lager?

Vi har tyvärr ingen tjänst idag där du kan få automatisk bevakning på när en produkt är åter i lager. Om en produkt varit slut en längre tid läggs information ut på ÅF-webben och i Facebookgruppen” Holistic återförsäljare” när produkten är åter i lager. I övriga fall rekommenderar vi att hålla koll på ÅF-webben där produkten blir beställningsbar så snart den är åter i lager.

En produkt jag vill beställa är slut i lager, hur gör jag?

Om den produkt du vill beställa är slut i lager kommer vi tyvärr inte att skicka den till dig när den inkommit igen. Vi hanterar inte restorder. Vi ber dig att hålla utkik på vår ÅF-webb och i vår Facebookgrupp "Holistic Återförsäljare" efter information när produken inkommit i lager igen och går att beställa.

Hur lägger jag in en rabattkod?

1. Klicka på din varukorg uppe i högra hörnet på sidan.
2. Klicka på knappen "gå till checkout"
3. Skriv in rabattkoden i fältet Lägg till rabattkod
4. Klicka på knappen Lägg till rabattkod

Observera att den rabattkod som du fått i samband med din föreläsning eller webinar endast är giltig i en vecka efter kurstillfället.

Jag har problem med att lägga min beställning, hur gör jag?

Kontakta oss antingen på info@holistic.se eller ring på 0141-69 90 00 och berätta vad det är för problem som uppstått så hjälper vi dig.