BESTÄLLNING

 

Hur gör jag en beställning hos er?

Som återförsäljare kan du handla hos oss och vi vill att du av säkerhetsskäl och bedrägeririsk lägger din beställning via vår ÅF-webb. Du loggar in på sidan med ditt användarnamn och lösenord. 

Användarnamn är den e-postadress som du angett till oss i samband med din registrering som återförsäljare.

Om du inte kommer ihåg ditt lösenord kan du trycka på Glömt lösenord så genereras det ett nytt lösenord till din angivna e-postadress.  Det går också bra att kontakta oss så hjälper vi dig.

Hur vet jag att min order gått igenom?

Så fort du har slutfört din beställning på vår ÅF-webb så skickas en orderbekräftelse till din e-post. Har du ingen e-postadress eller inte har fått någon orderbekräftelse kan du kontakta oss så kan vi svara på om ordern har gått igenom eller inte.

Hur ändrar eller stoppar jag min redan lagda order?

Vill du stoppa en order eller göra ändringar i den behöver du kontakta oss. Gör detta så fort som möjligt eftersom vi har en snabb orderhantering. Har paketet redan börjat packas har vi ingen möjlighet att göra några ändringar eller stoppa ordern.

Kan jag välja fraktsätt?

Det ligger ett fraktsätt förvalt i ditt kundkort utifrån vad du angett till oss vid din registrering som återförsäljare. Om du vill att vi ändrar till ett annat fraktsätt behöver du kontakta oss i samband med din beställning. 

Kan jag beställa till utlandet?

I dagsläget kan vi endast leverera till återförsäljare i Sverige och Finland.

Finns det ett max eller minimum belopp man får handla för?

Nej, vi har inga max eller minimum belopp man måste handla för. Men handlar du för 2000 kr exklusive moms eller mer så bjuder vi på frakten. 

Vad ligger fraktkostnaden på?

Fraktkostnad tillkommer med 60 kr för beställningar under 2000 kr exklusive moms.

Har ni en fraktfri gräns?

Vi har en fraktfri gräns på 2000 kr exklusive moms.

Hur bevakar jag en produkt som är slut i lager?

Holistic går ut med information via ÅF-webben samt Facebookgruppen "Holistic Återförsäljare" när en produkt är åter i lager. Här kan du senaste produkterna som är åter i lager.

En produkt jag vill beställa är slut i lager, hur gör jag?

Om den produkt du vill beställa är slut i lager kommer vi tyvärr inte att skicka den till dig när den inkommit igen. Vi hanterar inte restorder. Vi ber dig att hålla utkik på vår ÅF-webb och i vår Facebookgrupp "Holistic Återförsäljare" efter information när produken inkommit i lager igen och går att beställa.

Hur lägger jag in en rabattkod?

1. Klicka på din varukorg uppe i högra hörnet på sidan.
2. Klicka på knappen "gå till checkout"
3. Skriv in rabattkoden i fältet Lägg till rabattkod
4. Klicka på knappen Lägg till rabattkod

Observera att den rabattkod som du fått i samband med din föreläsning eller webinar endast är giltig i en vecka efter kurstillfället.

Jag har problem med att lägga min beställning, hur gör jag?

Kontakta oss antingen på info@holistic.se eller ring på 0141-69 90 00 och berätta vad det är för problem som uppstått så hjälper vi dig.