Holistic söker en kundtjänstansvarig till huvudkontoret i Norrköping

Brinner du för hälsofrågor och personlig utveckling? Har du en önskan att hjälpa människor att må bättre? Är det viktigt för dig att arbeta med saker du tror på? I så fall är du den vi letar efter!

Med vår vision som ledstjärna och kunden i fokus kommer du att delta i och leda det dagliga arbetet i vår kundtjänst som idag består av tre personer. Du leder och utvecklar funktionen för att möta en snabb tillväxt och säkerställa bästa möjliga kundservice också i framtiden. Du kommer också att arbeta nära försäljning, marknad och utbildning i Sverige-organisationen, för att tillsammans med dem optimera planer och utveckla verksamheten.

Vi ser att du är en serviceorienterad lagspelare som:

  • Har hög social kompetens
  • Är en god administratör och kommunikatör
  • Är lösningsorienterad och prestigelös
  • Har erfarenhet av att leda
  • Har goda kunskaper i engelska
  • Erfarenhet av att arbeta i affärssystem och administrationsverktyg som NAV/Office 365 eller motsvarande

Som person är du positiv, strukturerad, ansvarstagande och social.

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering på vårt huvudkontor i Norrköping. Vi tillämpar 6 mån provanställning.

Välkommen att skicka din ansökan med personligt brev och CV till: personal@holistic.se. Kontaktperson: Henrik Winskog, HR-ansvarig, 0141-69 90 09. För frågor gällande tjänstens innehåll kontakta: Anna Fransson, Marknadschef, 0141-69 90 25.


Om företaget

Holistic är ett snabbt växande kunskapsföretag med försäljning av egenutvecklade, högkvalitativa kosttillskott under eget varumärke via återförsäljare. Vi erbjuder våra kunder utöver effektiva produkter av hög kvalitet, samt seminarier och föredrag inom området kost och hälsa, integrativ medicin samt personlig utveckling. Med vår kunskap och vårt engagemang hjälper vi människor att ta kontroll över sitt liv och leva medvetet och bidrar därmed till att skapa friskare och gladare människor och ett bättre samhälle. Företaget finns i Norrköping och har 35 anställda. Vi har blivit utsedda till Gasellföretag fyra gånger och Superföretag vid två tillfällen och växer så det knakar! Vi värnar mycket om våra återförsäljare – god service och närhet till kunden är mycket viktigt för oss. Vi söker nu en kundtjänstansvarig som ska vidareutveckla vår kundsupport på den svenska marknaden.