Spana in vår outlet!
Holistic logotype
Tillagd i varukorgen
Till kassan
Holistic /Kundservice /Beställning

Beställning

BESTÄLLNING

Här kan du läsa mer om beställning.

Holistic säljer produkter inom hälsa och livsstil till privatpersoner i Sverige. I dagsläget erbjuder vi tyvärr inte möjligheten att beställa till utlandet.

Vi hanterar normalt din order inom ett dygn (helgfria vardagar) från det att du lagt din beställning till att ditt paket lämnar vårt lager.

BESTÄLLNINGSFRÅGOR

Här hittar du svar på de vanligaste frågorna om beställning.

Hur gammal måste jag vara för att få handla hos er?

Holistic säljer produkter inom hälsa och livsstil till privatpersoner i Sverige. För att handla utan målsmans godkännande måste du ha fyllt 18 år och inneha en giltig svensk ID-handling.

Vem kontaktar jag om jag har frågor om min beställning eller vill ställa en fråga?

Du är välkommen att kontakta vår kundsupport på telefon 0141-69 90 00 eller mail info@holistic.se vid frågor om din beställning eller om våra produkter.

Vad har ni för fraktkostnad?

Fraktkostnaden anges i kassan när du gjort ditt leveransval.

Min rabattkod fungerar inte. Hur gör jag?

Om du inte får rabattkoden att fungera, kontakta oss på 0141-69 90 00 eller info@holistic.se, innan du lägger din order. Rabatter kan inte ges i efterhand.

Kan jag beställa till utlandet?

I dagsläget erbjuder vi inte möjligheten att beställa till utlandet.

Hur stoppar jag min order om något blivit fel?

Kontakta vår kundsupport på telefon 0141-69 90 00 eller mail info@holistic.se så hjälper vi dig att annullera din beställning. Detta är endast möjligt om din order ännu inte packats och utlevererats av vårt lager.


Om din order har hunnit packas och utlevereras begär vi ditt paket i retur från ditt utlämningsställe.


När din beställning har annullerats får du ett mail från oss och eventuell återbetalning från  Klarna påbörjas.

Jag har inte fått någon orderbekräftelse, vad gör jag?

Kontakta vår kundsupport på telefon 0141-69 90 00 eller mail info@holistic.se så hjälper vi dig.

Jag har inte fått alla de produkter som jag beställde, vad gör jag?

Vi förbehåller oss rätten att justera din order om vi av någon anledning inte kan skicka alla produkter i din beställning. I den leveransbekräftelse som skickas till dig efter att din order är packad och utlevererad av oss står det vilka produkter som eventuellt inte kunnat skickas. Vid delleverans uppdateras köpet hos Klarna som ser till att din betalning korrigeras.

Min beställning har blivit annullerad, varför?

Om din beställning innehåller felaktiga personuppgifter förbehåller vi oss rätten att annullera din order.

Jag har råkat radera min sms-avisering. Kan ni skicka ett nytt sms till mig?

Vi har inte någon möjlighet att skicka ut en ny sms-avisering till dig eftersom dessa administreras av PostNord via ditt utlämningsställe. Du kan enkelt hämta ut ditt paket med hjälp av det spårningsnummer som står i leveransbekräftelsen som vi skickat till din e-post i samband med beställning.


Om du inte har fått någon leveransbekräftelse kontaktas vår kundsupport på telefon 0141-69 90 00 eller mail info@holistic.se.


Vad behöver du? Vi har vitaminer, mineraler och kosttillskott för alla typer av behov.

Holistic_icon_behov

Behov

Holistic_icon_kosttillskott

Kosttillskott

Holistic_icon_superfoods

Superfoods

Holistic_icon_hälsotester

Hälsotester

Holistic_icon_holisticsvärld

Holistics värld

Holistic_icon_favoriter

Om Holistic