Här kan du läsa mer om hur du reklamerar.
Om ditt paket har synliga skador ber vi dig att inte kvittera ut det hos utlämningsstället eftersom ansvaret ligger hos speditören så länge du inte kvitterat ut paketet.
Är det en dold skada som inte syns förrän du tagit bort emballaget ska skadan dokumenteras med foton av innehållet samt foto där fraktsedeln är tydligt synlig.
Här hittar du svar på de vanligaste frågorna om reklamation.
Om ditt paket har synliga skador ber vi dig att inte kvittera ut det hos utlämningsstället eftersom ansvaret ligger hos speditören så länge du inte kvitterat ut paketet.
Be utlämningsstället notera skadan på fraktsedeln och dokumentera sedan skadorna med foton där fraktsedeln är tydligt synlig. När du gjort detta vill vi att du ber utlämningsstället skicka paketet i retur och att du skickar in en reklamation till oss via mail. Inkludera ordernummer, foton och en beskrivning av skadan. Reklamationer som inkommer efter fem arbetsdagar kommer inte att accepteras.
Är ditt paket skadat vid leverans av Airmee eller Early Bird så vänligen kontakta fraktbolagets kundservice direkt. Skicka sedan in en reklamation till oss via mail där du inkluderar ordernummer, foton och en beskrivning av skadan.
Är det en dold skada som inte syns förrän du tagit bort emballaget ska skadan dokumenteras med foton av innehållet samt foto där fraktsedeln är tydligt synlig.
Du har rätt att reklamera skadade, defekta eller felexpedierade produkter i enlighet med konsumentköplagen. Reklamationsrätten gäller endast om skadan uppkommit innan produkten mottagits av dig.
Din rätt till reklamation förutsätter att du så snart som möjligt efter mottagen leverans kontaktar vår kundsupport på telefon 0141-69 90 00 eller mail info@holistic.se och anger följande uppgifter:
Observera att Holistic har rätt att neka en reklamation om orsaken bedöms vara felaktig. Vi följer alltid rekommendationerna från Allmänna reklamationsnämnden.
Kontakta vår kundsupport på telefon 0141-69 90 00 eller mail info@holistic.se för att göra din reklamation. Vi behöver följande uppgifter från dig för att kunna hantera din förfrågan:
Vid godkänd reklamation åtar vi oss att leverera en ny produkt till dig eller att ordna med en återbetalning. Holistic har rätt att neka en reklamation om orsaken bedöms vara felaktig.
Reklamationsrätten gäller endast om skadan uppkommit innan produkten mottagits av dig.
Vad behöver du? Vi har vitaminer, mineraler och kosttillskott för alla typer av behov.